Peace of cake...?

Åhh, om några timmar ska jag åka hem. Längtar otroligt mycket! Ska mysa, plugga, träna och bara ha det alldeles alldeles underbart :) Innan det ska jag träffa en kompis på stan. Vi sågs precis innan jag åkte till Frankrike och det ska bli jättekul att uppdateras lite. Speciellt med tanke på att han precis har ryckt in i lumpen. Det har alltid varit något jag skulle vilja göra men har bestämt att nöja mig med att lyssna på andras stories..

Well.. Gårdagen. En vän fixade fram karta och allt åt mig på internet men jag lade inte stå stor vikt att titta på den. Saken är den, jag har ändå rätt bra lokalsinne men ibland får jag bara inte ihop pusslet. Vet ungefär men vågar inte chansa. Slutade med att jag fick ringa och ge lite info om vad jag såg runt omkring mig. Är ju kul om man kan få andra att skratta.. Lr nåt :) Haha.. När jag ringde var jag jättenära mitt mål så helt rutten vill jag inte klassa mig som. Lr borde jag det kanske?! Hehe..

Det jag kan sammanfatta från kvällen är:

  • Bakpotatis är inte det lättaste att lyckas med. Lr var vi mer lr mindre värdelösa? Nej, potatisen var konstig. Skulle vara inne i ugnen 50-60 min men tror vi kom upp i drygt 1½h. Blev gott iaf :)
  • Jag är fortfarande mäkta mörkrädd!
  • Märta måste köpa nya cykellysen (de jag har fick jag från universitetet - minismå och kostar väl en 10 kr). Om det hade varit ett stort hål i vägen hade jag garanterat hamnat där. Mina lysen är nog mest där för att inte få böter av polisen..
  • Mellanstadie-tiden var otroligt rolig. Iaf i efterhand! Hahahaha :)

påklädd och taggad...

... Not!

Monstret anföll mig när jag plockade ur kassen!

Kolla den i nedre hörnet. Rynkor och bubblor. Haha..



Älskar mina vänner. Hejdlöst mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0