jag har gjort något fenomenalt

Goooood, jag är urusel på att ljuga! Totalt rutten. Alla ser genom mig eller så fungerar inte mitt redan värdelösa poker-face. Trots riktig ansträngning..

MEN...

Jag har lyckats lura en kille att tro att jag är 4:a i Sverige i bowling. Lr, jag var det förra året. Med tanke på att jag har varit i Frankrike i år har jag inte hunnit spela så mkt - vet inte hur jag ligger till i år med andra ord.

Tre frågor snurrar i mitt huvud just nu:

1. Har jag verkligen lyckats lura någon?
2. Hur dum är han?
3. Bowling???

Hur många 20-åringar spelar bowling seriöst? Dem jag har sett på Fyrishov är nog iaf upp emot 70 bast... Seniorer och juniorer har kanske olika träningstider?

Jag är fasen i djup chock! Har jag, JAG, lyckats lura någon????

"Om jag ska förlora mot någon så äre väl iaf mot dig"
haha... oh yeah..

Den här karamellen tänker jag suga på länge! Riktigt länge..

Ungefär tills dess att han slagit mig i bowling :S



min morfars-far var OS-vinnare 1899
.. Lr nåt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0