get to know me.. Lr nåt.

Hittade en sån här lista hos den här bloggerskan när jag råkade hamna där på ett bananskal. Äre så uttrycket är: på ett bananskal? Ja, det heter det va.. Haha, jaja.. schiit detsamma. Tänkte fylla i den så får ni gotta er i info om lilla Märtan :)

vad gjorde du kl 8 i morse? Snoozade...
vad gjorde du för 15 minuter sedan? Pluggade fonetik
vad är det för väder hos dig just nu? Mörkt och ruggigt
tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.. Lr nej.. Lr ja..
vilket ämne är roligast i skolan? Kan inte välja av dem jag läser nu. Alla är roliga och intressanta på sitt sätt
trivs du i skolan? Ja, men ska bli skönt när det är klart
favoritlåt just nu? Jonas Brothers - Burnin' up
vad gör dig glad just nu? Att jag snart får åka till Paris!
vad ska du göra härnäst? Göra ett till ryck med fonetiken
favoritgodis: lösgodis - allt i en påse :)
klädsel just nu: Gråa mjukisar, rosa linne, Peace-tischa och pappas BIG-size fleecis. Hot as always!
musik just nu: Jonas Brothers
sommarplaner 2009: Njuta av den svenska sommaren?
hur många kuddar sover du med: En
morgon- eller nattmänniska: Kvällsmänniska..
vilka är viktigast för dig: min familj och mina otroligt underbara vänner!
är du kittlig: ibland
snarkar du: ibland men tror jag pratar rätt mycket
äckligaste insekten: de allra flesta
vad vill du jobba som? funderar varje dag på den frågan.. Återkommer :)
skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? Mm, vart sugen på det ett bra tag
anser du att du är stark? Skämtar du? Är läskigt svag. But I'm workin' on it!
vad längtar du mest efter just nu? Gå ut från tenta-salen nästa fredag och känna I made it!
hur svarar du i hemtelefonen? "Aaa, Marthina" - är omöjligt för mig att säga hej istället för aa. Liksom trevligare med hej?!
hur svarar du i mobiltelefonen? "Aa, Hallå" lr "Aa, Marthina"
vem ringde du senast? Mammsen
senast kramat och när? Harry i förmiddags.
antal timmar sömn inatt? 8,5h
sov du ensam? Yes, I did
vem sov hos dig senast? En vän..
vad vill du ha just nu? Mitt efterlängtade sexpack ...
vilken buss åker du oftast? 844
anser du dig själv snygg? Just nu? I gråa mjukisar och pappas fleecis??? Ehm..
pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja, precis i denna sekund faktiskt...

Mycket mums-mums info va :P Haha..

Urping, yes I am.

Om jag skulle ta och göra ett ryck med fonetiken då...

Kram på dä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0