Fredagens Halloween-/ personalfest

Jaa.. Det gick ju jättebra med uppdateringen innan jag åkte hem i går. Hehe.. Och med tanke på att jag numera försöker tillämpa dator-förbud när jag är hemma så är det inte förrän nu som jag kan uppdatera.. Så här mys hade jag i morse:


Detta är killen i mitt liv!

Men som sagt.. Skulle ju uppdatera om fredagens halloween-/ personalfest...

Allt var ju mer lr mindre kaos innan vi väl kom hit för att fixa och dona. Jag skulle ju hitta outfit på stan först vilket inte var en lätt uppgift. Till slut var vi på väg till mig. Tre söta tjejer hjälpte mig. Kände mig inte alls som en Hollywood-stjärna ;) Speciellt med tanke på att jag t.o.m blev matad! Haha..






my name is Fluffy!











duktig tjej!

Själva middagen var väl trevlig. Hela kvällen var trevlig men har haft roligare. Har dock äntligen botaniserat mig lite i nationslivet. ÖG, Värmlands samt Kalmars samma kväll.














Var otroligt kul att klä ut sig lite. No more tönt-stämpel på det! :)

Hoppas ni hade en trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0