I'm a pink lady!

Jaa ni.. Den där lunchen råkade gå över i en liten shoppingtur. Och om jag bara var ekonomiskt oberoende hade jag kommit hem med måånga kassar. När jag blir statsminister ska jag se till att alla tjejer som vill, ska få ett skokonto med ett "litet" bidrag varje månad. Åhh, jag hittade the shoes i dag. Okej för att man hittar dem rätt ofta men i dag vare verkligen skorna med det lilla extra. Oj, oj, oj... Men studenten i Marthina insåg allvaret och gick raka vägen ut ur affären!

Lite nytt blev det iaf. Antingen gillar man min nya färgklick lr inte. I think I like it though...


Min nya kappa. Bilden gör inte färgen rättvisa..

.. här syns färgen bättre. Plus nya skinnhandskarna.
Mästerfotograf som jag är, visade jag strumpfärgen :P

Rutten bild men detta är vad jag ska testa mot sömnproblemet.

Well, dags att ta tag i allt. Nu ska jag sätta mig skönt och öppna boken "Djinn" och läsa som aldrig förr. Tanken är att den ska vara utläst i morgon klockan 14.15. Håll tummarna för mig. Jag ska verkligen försöka :) Innan jag somnar ska jag dammsuga och torka golvet också... Helst innan den härliga citrusdoften från dammningen försvinner :)

Hoppas ni har haft en trevlig onsdag!




Kommentarer
Postat av: Sarah

söt kappa :)

2008-11-06 @ 18:12:19
URL: http://estailo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0