Är jag kanske 4:a ändå?

Vilken helmysig kväll det blev! Jag var typ bäst på bowling. Börjar nästan tro på att jag är 4:a i Sverige.. Haha.. Det är sant, jag var helgrym :) Mitt släkte är verkligen en släkt med humör och tävlingsgener, det konstaterades efter kvällens bowling. Haha.. Tydligen också en släkt som tror att man kan styra sitt bowlingklot genom att göra olika poser med kroppen. Haha.. Jag har också gjort så en gång i tiden, då handlade det om tv-spel. Försökte kolla runt hörnen på tv-spelet. Gick sådär asså :D Hehe..

Just ja, jag åstadkom något helt chockerande i dag. Jag är tidsoptimist med en regel på 10-15 minuter försening så gott som jämt. När jag knatade hemifrån i dag hade jag tio minuter på mig att ta mig till the place to be. Hoppades och bad att jag Inte skulle komma sist. Jag kom först. Jag upprepar. Jag kom först. Som sagt, jag kom först. Bara att njuta av stunden då det nog inte kommer hända på ett bra tag framöver...

Middag på restaurang där vi såklart skulle börja kolla tunglängder, se vilka som kunde vrida på tungan osv. osv. Varför kommer man alltid på sånt där på restauranger?! Jag kan iaf konstatera att jag inte är begåvad med massa tungtrick. Ajsan bajsan! Efter middagen vare kaffe och kaka på ett café. Här kom vi in på helt konstiga saker som inte ens är värt att berätta om för då blir det en låång story. Kul hade vi iaf :)

Paps och jag kikade sedan på "Burn after reading" och jaa, vad ska man säga?! Paps och jag ska nog undvika bio-filmer ett tag framöver. Filmen hade fått betyget 4 - borde alltså vara en sjujäkla bra film. Den där filmen tillhör bottenskrapet av alla filmer. Helt klart. Två personer bakom oss asgarvade filmen i genom. Har min humor försvunnit eller? Vi gillde ju inte "Patrik 1,5" heller..

Har haft en toppenhelg! Roligaste helgen på länge :)

God natt allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0