Alla vägar bär till hemmet

Mårn'!

Sitter och kastar i mig frulle. Ska alldeles strax ta bussen hem. Mmm, hem :) Blir en lugn helg hemma. Ska bli så skönt, så mysigt!

Alla planer blev dock snabbt ändrade då jag fick förfrågan om att jobba mellan 13-21 i dag. Får mysa ordentligt i morgon. Skönt att få lite klirr i kassan! :)

Gårdagen var mys värre. Började med att jag och en kompis körde intervallträning i stadsskogen, därefter kom Frida och vi åt sushi och kikade på Sex and the city - säsong1. Hur mys fredag som helst :)

Nu måste jag packa väska. Ihhh, ska bli lovely att vara hemma. Har varit här i 6 dagar nu och visst att jag trivs jättebra men jag har då fasen inte klippt av navelsträngen än, no way!

Hoppas ni får en underbar helg!

Kram, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0