Att misslyckas är en bit på väg mot att lyckas

Jag tror stenhårt på att man måste misslyckas lite innan man lyckas. Iaf när det kommer till vissa delar av ens liv. När vi prata matlagning är jag 100% säker på det är så.

Gjorde kyckling och ris med currysås till lunch (bara att jag ens tar mig för att laga värsta rätten!) - använde en stekpanna och två kastruller. 2/3 möjliga fick bränd mat i botten. Hur pass dåligt är det på en skala mellan 1-10 egentligen?

Som sagt, tror stenhårt på det där med att man måste misslyckas lite i köket innan man lyckas :D

Men vet ni vad.. Det blev gott. Jaa, trots att jag, Märtan i egen hög person, har lagat det alldeles själv. Jag ser ljust på framtiden, det måste jag erkänna!

Haha..


Kommentarer
Postat av: Bella

ja, vi minns ju tacon med skräck men det verkar inte som det blivit så mycket bättre eller ? ;)

2008-10-11 @ 19:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0