bit ihop :)

Sitter i datasalen i skolan och ska alldeles strax ha min tredje uttals-lektion för dagen. Satt här, på exakt samma stol, mellan 8-12 i dag också... Så går det när har missat tidigare tillfällen samt väljer att åka bort :) Går inte att byta rad så jag kör på nu istället så hinner jag kanske uppdatera när jag kommer hem till mig..



uppd. 18.05

Skrev en update när jag kom hem vid fem men tydligen publicerades det inte.. Irriterande, javisst. Men på't igen ba :)

Orkade inte sitta hela uttals-lektionen utan gick efter halva. Slog knut på tungan och kände att det inte gav mig så mycket. Får ta igen det jag inte gjorde klart senare (även om det hade varit otrooligt skönt att ha gjort allt...) Gick istället till ÖG och snicksnackade lite med Sonja samt passade på att äta. Nu slipper jag stå i köket i kväll. Är liksom inte så frestande att ställa sig och laga något när man kylskåpet ekar. Öppnade kylskåpsdörren och sa högt för mig själv: Frukt! och plötsligt hör jag frukt, frukt, frukt... Haha :P.. Drar mig dessutom för att cykla till affären. Jobbigt på hemvägen! Och ja, då har vi klassat dagens i-landproblem. Skönt att det är avklarat iaf! :)

Dags att kila ned på stan en snabbis. Ska ju dukas upp för korridorsfika, som jag står för. Tror ni Pågen's kanelgifflar passar bra? Hembakt är alla tiders det ;) Efter fikat blir det film med en kompis...

"Den dagen vi tar upp kontakten igen. Det blir en bra dag!" 

Ha en underbar onsdagskväll!

Kram, kram.


Kommentarer
Postat av: mathina

hello cutie. hoppas din dag varit bättre än min, det låter så i alla fall. jag hoppas vi ses i heby sporthall imorgon? =)

2008-10-15 @ 19:08:13
URL: http://nettansfavvis.blogg.se/
Postat av: Marthina

mathina: Avis på mitt namn??? :) Nu ska jag kila in på din blogg Direkt för att se om du skrivit om din dag. Men på det stora hela har din dag nog vart bättre än min ändå... Nu ska det ju bli utgång men neej, tränar hellre.. Ahh, kaos.. Ska tänka över det här noga under natten! :) Puss på dej sötnöt

2008-10-16 @ 00:00:38
URL: http://marthinaas.blogg.se/
Postat av: julia

haha vad dum jag är, jag heter ju inte marthina. jag är jättesugen på utgång på lördag, dock jobbar jag på söndag.. men det blir iaf matchtittande på dagen. vad säger du?

2008-10-16 @ 09:39:17
URL: http://nettansfavvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0