Cleaninglady.

Åhh, vilken myskväll jag har haft!

Mötte upp Jossan på stan vid sju för att ta en kaffe på något café. Blev Storken och där satt vi till stängning och bara pratade och mös. Åhh, lovely lovely! Därefter diskuterades ämnet en-drink-är-ju-trevligt men det får bli en annan gång...

Kom hem hit vid kanske tio och diskade upp efter min middag när jag plötsligt börjar rengöra spisen för att sedan torka rent hela fläkten. Hallå, en lördagkväll klockan tio. Ni kan ju gissa om jag bad för att ingen skulle komma in i köket. Haha.. Men nu är det rent och fräscht! :) Men storyn slutar inte här.. Väl inne hos mig börjar jag rengöra handfatet och toaletten (invigde min alldeles egna Cif - rengöringsmedlet ni vet.. Vet att det är töntigt men är ändå min första :P). Vek sedan i ordning lite kläder och vattnade blommorna. På tal om blommorna.. De håller på att avlida.. Saken är den, jag vattnade häromdagen genom att ha i vatten i fatet som krukan står på. Nu i kväll såg jag att krukan inte har något hål i botten.. Tabbe :) Men som sagt, man måste få misslyckas lite innan man lyckas! Visst då?!

Nu till den stora frågan.. Ska jag skämmas över vad jag har gjort denna lördagskväll??? Jag är kluven asså :)

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0