Första morgonen

God morgon!

Har sovit som en stock i natt. Hoppas ni inte låg och vred er av oro i era sängar. Hehe.. Hade lite småproblem att somna men ändå inte så farligt. Sov längre än jag hade bestämt men sömnbristen från helgen måste tas igen på något sätt :)

När jag donade med frullen kom en av killarna som bor här in i köket, Martin, och han är riktigt trevlig. Träffade honom när vi var här och "flyttade in". Även en tjej kom ut i köket och henne har jag också hälsat på tidigare. Marie tror jag hon heter. Nämnde hur äckligt köket är (pang på rödbetan liksom.. Haha..) och de höll med mig... Men de verkade ha gett upp. Nu ni, nu ska jag fixa det här! :)

Nu ska jag fixa med det sista innan jag beger mig till skolan.

Have a nice day!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0