It's friday, baby

Sitter och käkar frukost här framför datorn. Hårdmackor med leverpastej är väl en höjdare, yammie :) I dag har jag mkt som ska göras känns det som.

  • plugga så mkt jag bara kan
  • träffa/ luncha med en vän jag inte sett på ca ett år
  • hitta klädsel till kvällen
  • bli fixad av en tjej
  • personalfest at ÖG it is :D
Och det enda jag borde göra är att plugga. Hej dåligt samvete! Usch..

Personalfesten ska bli grymt skoj. Är halloween-tema och jag har nog aldrig varit utklädd, mer än när jag var påskkärring. Har tyckt att sånt där är lite småtöntigt men nu ska det bli skitkul! :) Jag kommer inte vara någon vanlig häxa lr nå sånt, det här blir lite udda, vilket alltid är hett! Tjejen som ska göra det är dessutom grym! Ihhhh, märta är taggad :)

Nu ska jag borra garrarna snabbt och sen sjunka in i fonetikens värld. Intressant som sjutton är det - lärde mig asmkt i går trots att jag inte pluggade så mkt.

Bilder från förvandlingen samt festen kommer att komma!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0