I've done it!

I dag gjorde jag det. Jag cyklade både till Ö&B och Willys. Finally. Haha.. Som jag har skjutit på det. Nu har jag schampo, tvål och balsam fram till jul.. Handlade mat också.. Goodie, goodie :)

Inte bra att ha varit bortskämd med att alltid ta bilen till affären.. Tänk vad miljövänlig jag är nuför tiden :) Någon har fått ett litet wake up-call.. Hahaha..

Första gången jag på riktigt införskaffade såna hära vuxengrejer. Hur ofta har man annars köpt bomullspads, tops, balsam, schampo etc.? Herregud...

Som sagt.. Är nog rätt nyttigt för mig att ha flyttat. Vad tror ni? :P

Kram, kram

(Ny kategori - flytten. Kändes bra att samla ihop alla mina små wake up-calls så jag har något att skratta åt i framtiden :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0