Jahapp!

Nu är allt som ska med den här gången inpackat i bilarna. Mmm, blir två bilar in till stan. När vi var ut min tv-bänk fick jag en släng av ångest. Allt detta för tre månder?!

mor: Jaa, det är ditt eget val!
jag: Men vadå, ska jag bara ha en säng lr????
mor: Nej, men du får väl bo där längre.
jag: Tack!

... och sen bar vi ut bänken under tystnad... Hehe.. Fortarande ett känsligt ämne!

Mitt rum ser för stunden ut som sju riktigt jäkla svåra år. I morgon blir det sanering på förmiddagen. Usch, vad tröckigt! Dock är det ett måste om familjen inte ska få astma lr dammallergi :S

För övrigt kom jag på att när man flyttar brukar man få inflyttningspresent.. Jag pikade mamsen om kamera.. Hahaha.. Keep on dreamin' babe!

Nej, nu är både mamsen och Harry på g. Mot staden då!

Kram, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0