pass på!

Go' morron, go' morron, go' morron!

Klockan är drygt tio. Solen skiner ute och jag är uppe och snart på väg. Ska möta Frida vid Stallet halv elva för ett pass. Hoppas kroppen är på g för jag är taggad :)

Efter passet ska jag försöka hinna plugga lite här hemma innan jag möter upp Sonja på ÖG för en plugga-ihop-eftermiddag.

Gårdagskvällen var mys, mys, mys! Körde först ett träningspass i form av löpning på bandet samt styrka - lår och armar. Fick ett glädjande besked från mig själv när det gällde löpningen. Kan nog inte förklara hur glad jag blev - trodde jag var på botten, for real, men det finns hopp :) Känns en del i biceps i dag med - it feels good! Vidare hojjade vi hem till Frida och jag fick finally provsitta den omtalade röda fåtöljen. Och ja, vad ska man säga.. Perfektion! (shit, vi snackar en fåtölj.. men när man sett och provsuttit den börjar man snacka fåtöljer.. så är det!) Väl på plats blev det sedan Sex and the City. hade fel i går, vi hade ju halva säsong1 kvar.

Oj, nu har klockan tickat på fort här.. Måste packa fort och sen bege mig...

See you later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0