Skorna är på och knytna

Tränade fotboll i dag. Med Heby. Otippat or what. Men så kul det var sen då. Dra mig baklänges.. Hade bestämt mig för att inte testa då jag säkert skulle få fart på suget igen -  jo, tack.. Grymt kul var det iaf! Så, samtidigt som jag vill klanka ned på söta Julia för att hon tjatade så måste jag också tacka. Svälja stoltheten var det ja :P

Och för att uppdatera er lite på tillfälliga flytten... Hämtade nycklarn i tisdags. I morgon bär det av mot stan - till rummet, till Ikea, till Rusta, till rummet, andas? och sen...? Inge sova där i morgon iaf. Hell no!

jag: Ska vi ta in sängen och allt imårn?
mor: Ja, du ska ju sova där imårn.
jag: Nej, det ska jag inte.
mor: Ja, men ni ska ju ut.
jag: Nej, det är på lördag. Då ska Camilla sova hos mig. Då ska vi sova här. Vill sova själv första gången.
mor: Jaha men när ska du sova där då?
jag: Jaa, söndag lr måndag. I helgen ska jag sova hemma!

End of discussion skulle man kunna säga :)

Usch.. Har fått såna hära pop-ups (lr vad säger man?) hela veckan att jag kanske borde börja packa ned lite saker. Mamma har tydligen också tänkt på det då hon frågat om jag har börjat packa x antal ggr. Nu i kväll slog det mig att satan i gatan vad mycket som ska in till stan nu i helgen. Var ska jag börja?! Haha.. Är man förvånad? Svar nej, det är ju mig vi pratar om. Dessutom planerar mamma att åka mot stan vid nio.. Gud, hjälpe mig! Hur ska jag hinna??? Det ordnar sig.. :)

Man skulle väl kunna säga att jag har en hektiskt morgondag framför mig.. Vet inte hur jag kommer reagera än heller.. Jobbigt. Men fasen, som Sonja sa.. - Du måste klippa banden, Marthina. Tror det skulle göra mig gott.. Lr nåt..

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: julia

skitkul att du kom och tränade! det lär vi göra om tycker jag =) sedan det här med flytten, jag slår vad om att du inte kommer vilja flytta hem igen när du väl fått egen lya =) det går nog bra ska du se!

2008-10-03 @ 10:29:41
URL: http://nettansfavvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0