Synsk?

I går blev det ju lite movie-night. Vi hyrde filmen "mama's boy" och jag vädjar till alla där ute i världen. Se den inte! Jag är ingen Hans Wiklund men jag kan lätt säga att jag skulle ha gjort en bättre film. Att den ens kunde hamna i affärer???

Handlade om en kille som var 29 år och bodde kvar hemma hos sin mamma. Mamman började dejta en man och det störde sonen jättemycket. Han ville att den där mannen och mamman skulle göra slut... Slutet gott, allting gott.

Iaf.. Det jag ville berätta var att killen (huvudrollen) och hans vänner körde some kind of lek med svärd när de alla tog varsitt ölstop och började dricka. - De dricker säkert typ... äppeljuice, säger jag. 30 sek senare säger en av killarna att det är just äppeljuice. Hur läskigt var inte det?!

Dagens fråga.. Hur pass vanligt är det med äppeljuice???

Haha..

Kommentarer
Postat av: julia

haha du kan ju rimma du med ju. tillsammans kan vi göra storverk!

2008-10-17 @ 10:32:25
URL: http://nettansfavvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0