Ursäkta röran, vi bygger om!

Mårn'!

Jag är sjukt glad inombords i dag. 17.53 avgår tåget som ska ta mig till Skavsta flygplats. Därifrån flyger jag till Dublin. Blir hämtad av Christan vid 23.45. I morgon bitti får jag träffa min älskade andra-familj. Samt att vi ska gratta Pia som fyller fyra år. Som jag har saknat dem! Kommer att vara där till på lördag. Under dessa dagar kommer jag leka som om det inte finns någon morgondag.

Och jaa, Hammarby vann i går. 3-0. Hello! :) Halsduken var på, antagligen det som avgjorde allt. Tror ni inte?! :P För övrigt kanske ni ser att bloggen är lite, lite ändrad uppe i vänstra hörnet - vi (läs: Philip) håller på att bygga om. Efter matchen mötte jag upp en kompis på stan. Var sent redan då och det blev alltså ännu senare...

... Därför råkade det bli en rejäl sovmorgon i dag. Att gå på Kultur&samhälle när man är så pass trött som jag var imorse är ingen idé. Lite småjobbigt att hålla på att somna under föreläsning! Kände att jag "kunde" skippa den och istället fixa i ordning allt här hemma. Ska iaf gå på fonetik-föreläsningen. Trodde aldrig jag skulle digga fonetik-föreläsningarna men hey, you should never say never :)

Have a nice day!

Kram, kram

Kommentarer
Postat av: julia

ey babe. 0766333309 is my new number, use it well =)

2008-10-21 @ 12:30:16
URL: http://nettansfavvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0