Hemma med svartpeppar i handen.

Darling, I'm hoooome! (när såg man på fam. Flinta senast egentligen?)

Har inte haft någon som helst ork till att sätta mig ned och skriva om Dublin-resan. Att leka mellan halv åtta-åtta 3-4 dagar tar på krafterna. Det är det minsta man kan säga. Men som jag har njutit! Skriver dock om resan när kameran har fått ladda lite så jag kan lägga upp bilder också.

Veckan har startat minst sagt effektivt. Klockan åtta mötte jag Frida vid Stallet för att få en genomgång av gymmet med en intruktör. Oj, vad han satte igång tankarna ang. träning. När han var klar skulle Frida och jag köra ett pass men min kropp ville allt annat än träna. Gick inte ens att bita ihop. Insåg att min kropp antagligen behöver lite mera vila så jag cyklade och handlade i stället. Min hylla är nu uppfylld igen. Feels good! Mitt fruktförråd är inte att leka med :) Och vet ni.. Jag köpte två kryddor samt plåster. Haha.. Jag tycker det är värsta grejen att göra det. Tror inte det är så många som får en kittlande känsla av att ta en svartpeppar-burk i handen och lägga ned den i korgen för att sedan le för sig själv ända till man kommer hem och ställer den i skåpet. Så fungerar tydligen jag :P

Om 1½ h ska jag befinna mig på nationen för att jobba i cafét. Usch, jag är verkligen heeelt slut i kroppen. Inte trött som i trött-sömnig utan bara helt utan ork. Måste lägga mig tidigt i kväll! Så, nu är lite dusch-dusch som gäller och sen ska jag försöka få ordning på torpet innan jag beger mig. Sonja jobbar ju också i dag så det ska bli kul att träffa henne!

Har inga föreläsningar den här veckan, vilket är jätteskönt. Ska dock bli en heel del plugg ändå med start i morgon. Är rätt taggad måste jag säga. Får se om jag säger samma sak i slutet av veckan...

Ha en bra dag!

Kram, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0