Fritid?

Just nu sitter jag i min ultrasköna fåtölj (läs: köksstol) och bloggar med ögon torra som käckebröd medan Sonja sitter på golvet och är ett med filmen "Prinsen & jag". Jag brukar snacka med filmer, visst, men detta. Bör upplevas! Sötbarn :)

Har knappt hunnit andas i dag. Guud.. De två föreläsningarna jag hade var jätteintressanta men no energy what so ever fanns i min kropp. När den väl var slut bar det i väg till Willys med paps och bror. Handla, handla och lika stolt över mig själv denna gång då jag jämförde och donade. Hihi.. Hem, lagade mat och har sedan dess pluggat med Sonja. Tills nu.

Andas....

Usch.. Nu när jag är klar för i dag är det bara god natt som gäller. Hello fritid!

Ska lägga mig i sängen för andra natten i rad nu.. (Jaa, ni kommer få dras med såna här uttryck ett tag...)

Sov gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0