I'm breakin' dishes...

Jag tänker aldrig klanka ned på folk som jobbar som diskare. Vilket sjujäkla göra det är. Stod i 1½ h och diskade i dag. Pissjobb. Den dagen jag tar jobb som diskare.. Den dagen... Hoppas den aldrig ens kommer. Usch och fy. Tvi, tvi, tvi :P Jobbade på ÖG i dag och fick stå i köket hela tiden. Därav min nyblivna kunskap om diskare..

I skolan gällde uttal och grammatik i dag. Uttalet i franska är inte att leka med asså. Man slår knut på tungan i vanliga fall, och nu när man lär sig "på riktigt" så är det fan robansknop (vet inte hur det stavas men den man lär sig i scouterna) som gäller. Sjukt! :)

Bror ligger här bredvid mig i en tältsäng och vill nog att jag släcker. Och jag ska! Just nu lider jag av kronisk trötthet. Skulle kunna sova en hel dag utan problem. Dessutom är min säng här (min gamla goding) nästan skönare än min nya. Haha.. Tragiskt va?! :)

Vad är straffet för inbrott? Kommer nog snart att börja överlägga om ev. ett inbrott på Elgiganten så jag får den där kameran jag vill ha någongång. Börjar man bli aningens för desperat då?! Hrm...

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0