Chai latte ...

Märta is a dead man walking. Så känner jag mig verkligen. Har längtat tills jag ska sova hela dagen. Haha.. Jobbet på ÖG var dööödande. Sonja jobbade inte men jobbade med en tjej som var jätterolig att jobba med. Det var några timmars allmänt kaos iaf. Alla ville ha foccacia och järnet gav upp mer och mer. Samarbete, vad är det liksom?! Vi var två och man "ska" vara fyra. Men men, vi kom genom det och på fredag är det personalfest som gäller. Taggad som få :)

Släpade mig hem för att sedan bli utdragen av Jossan. Café och Chai latte stod på schemat. Kan någon vänlig själ förklara för mig hur man kan helgonförklara chai latte??? Smakar ju typ julgröt med inslag av pepparkaka. Jättegott, verkligen. Sammanfattningen blir att chai latte är inte okej!


I början...

Chai latte-älskaren..

I slutet...

Kram, kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0