The first day here in Uptown

Sitter här vid mitt bord i lägenheten. Jäkla strange feeling. Hehe.. Antingen var det inte så farligt allt detta lr så lever jag i någon slags förnekelse just nu. Ni vet dem där stegen (man har vid sorg..). Ledsamheten, förnekelse, nå annat och accepeterande - i runda slängar. Gick hem nästan direkt efter skolan i dag och började plocka i ordning. Gick rätt smärtfritt och nu är allt undanröjt. Det är lite smått myspys här.. Hihi.. Men som jag önskar att jag hade ett litet kök här inne, ni kan inte förstå hur äckligt det är i köket. Blää! Hur svårt kan det vara att torka upp efter sig, ställa i ordning bordet, fälla ihop tidningen man läste etc.?! Men men, bara att bita ihop.. :)

Fick besök av Basta och blev sedan bjuden på mat hos en annan kompis. Nice! Hade ju inte spec. mkt att laga mat av heller. Lr lite men iaf.. Därefter direkt till träningen - boxercise - med Frida. Jag har redan typ träningsvärk. Vilket mördarpass, men så sjukt kul det är :)

Väl hemma i lägenheten insåg jag att det enda jag hade i frukostväg var leverpastej och kaviar. Inte mkt att hänga i julgranen direkt. Som tur var har jag underbara vänner så nu har jag lite som kan mätta magen i morgon bitti :) Dra mig baklänges vad dyrt det är att handla! Blev dock lite småstolt när jag kom på att jag jämförde kilopris etc. Vuxenpoäng, ja ja :) I morgon blir det riktig handling, Willys och Ö&B, hehe.. Student, yes I am :)

Nu ska jag borsta gaddarna och sen sova. Min första natt här i stan. Hihi.. Det första jag gör i morgonbitti blir att uppdatera er om hur det gick. Hehe..

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0