Plugga, vad är det?

Vilken förmiddag jag har haft. Haha.. Allt grundar sig i min sömnbrist. Nu har jag nog börjat gilla läget dock för det har slagit över. Jag är liksom hmm, är övertrött ordet? Allmänt oseriös är vad jag är.

Att lägga sig tidigt i går pajades totalt genom att Sonja och jag bestämde att ses vid halv elva för att prata lite. Jag gick därifrån halv tre på morgonen. Haha.. Men som vi pratade.. Verkligen deep-talk på hög nivå (haha, deeptalk på hög nivå - där fick jag till det)! Sedan ringde hon och väckte mig nio imorse. Upp, dona och sen till ÖG för plugg ihop. Hur det gick ser ni nedan..











Sonja och jag hade skitkul. Kanske också de enda som tycker filmen är rolig?! :P
Ordet "divers" är det roligaste jag hört på länge. Tack vare filmen insåg jag att jag pratar sjukt otydligt.
Stackars alla som får prata med mig! ("Froodelido, scroodelido" kommer från filmen "The Holiday")


Vi gav upp när det gällde pluggandet - och drack(?) kaffe i stället...

Vi filmade också men Youtube vägrar ju att hjälpa mig. Har försökt sedan ett i dag. Irriterande. Får göra nytt försök i morgon och då ska det bara fungera. Har ju filmer från Dublin as well..

Annars tränade jag två h i dag. Blev uppvärmning/ kondition samt mitt första riktiga styrkepass sen i mars kanske. Kändes bra och jag fick än en gång svart på vitt att mina muskler förtvinat sen jag åkte till Paris. Herregud, lårmusklerna var ju som övermogna gurkor. Men tänker inte låta mig nedslås av detta utan detta ger mig en sporre utan dess like. Jag mår inte speciellt bra som jag är nu och då är det min uppgift att se till att jag mår bättre. Enkel matematik! :)

Fick en rejäl utskällning av mig själv tidigare i dag. Sängen klockan 22.00 så det är väl bäst jag skyndar mig med tanke på att den redan har varit det. Måste vara tiptop i morgon bitti förstår ni. Har min allra första tvättid sen jag flyttade. Vilken grej att skriva upp sig. Haha.. Tog första tiden så jag kommer upp - 7.00 börjar min tvättid och som jag ska tvätta :D

Sleep tight!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0