vänner, friends, amis

Today is a good day :)

Gick upp tidigt imorse (funkat halvbra senaste tiden) och startade dagen med att gå en promenad och det var helmysigt :)

Har tyvärr inte blivit så mycket plugg som jag hade tänkt hittills i dag men har pratat med underbara vänner istället. Sånt betyder mycket för mig i dessa tider. Jag älskar mina vänner otroligt mycket!

Just det ja, i går kväll ringde det från Irland. 4 dagar kvar till jag är där. Ska bli så kul att få vara där med dem. Jag saknar hela familjen nå alldeles otroligt mycket. Räck upp handen om du tror jag kommer vilja komma hem igen.. Hehe :)

Nu måste jag läsa lite mer innan Amanda ringer. Blir meet-up på stan. Mys, mys.

See you later! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0