Vit flagg

Nu vet jag inte vad. När jag skulle in på toan valde lampan att kapitulera. Ett straff från ovan lr? Har nu bestämt mig för att ge upp för stunden. Ska äta lite föda och sen packa lite. Göra allt annat än sånt som kan få mig irriterad - är på bristningsgränsen för ett utbrott à la Märta och det var nog i januari jag var där sist. Vill helst slippa! Hehe..

Så.. I dag åker jag hem. Ska bli mys. Är ju yoga på söndagar, ska hämta saker till Dublinresan samt bara mysa med min älskade familj!

För övrigt låg jag och läste i min kokbok vid ett - halv två i natt. Hur absurt är inte det. Kunde verkligen inte sova och hade sett tidigare på dagen att det fanns recept för sushi i boken. Låg och bläddrade ett bra tag. Haha.. Absurt, som sagt!

Well, hoppas er söndag börjat bättre än min! :)

Ciao fellows!


uppd. 18.12

Är rubriken cockbook lr vit flagg för er? Skrev cockbook först men ändrade sedan då jag ångrade "min fiffiga svengelska". För mig är fortfarande cockbook kvar.

Hrm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0