What went wrong?

Ehm... Jag vet inte men en jacka ska inte droppa när man tar ut den ur tvättmaskinen va?! Den hänger på min toalettdörr nu för att torka.. Det kommer ta ca. 1 vecka om vi fortsätter i den här takten. Hädanefter får jag tvätta såna där känsliga saker hemma med mamma och pappa som assistenter. Haha..

Ska snart ner och hämta upp all tvätt. Därefter börjar dagens plugg. Har inte bestämt vad det blir än. Är nog smartast att köra på med fonetiken eftersom den tentan kommer närmast. Men grammatiken då.. Lr böckerna.. Ahh, kaos.. Andas! En sak i taget! :)

Kanske ska ta och vrida ur jackan en gång till.. Drypte ur luvan när jag var i tvättrummet. Det droppar ganska fint här..

Kan någon förklara vad som gick fel??? Ställde ju på 30 grader å typ handtvätt. Jaja.. Den är iaf i rätt storlek så jag får se det som ett lyckligt slut :)

Heppåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0