100% Märta

Det är precis vad jag är just nu. Tog ur hårförlängningen i dag. Satt i den där stolen i fyra timmar (tog fem h att sätta i det) och hon tog ur allt hår, färgade och klippte. Nu kommer vi till det roliga.. Var orolig att mitt eget hår skulle ha blivit rejält skadat/ dåligt så att jag var tvungen att klippa av det. Jag hade dock skött det jättebra och nu ni... Nu ni.. Mitt hår är så gott som lika långt i dag som det var i går - mitt egna hår är lika långt. Helt sjukt :) Om man inte vet att jag har färgat och tagit ur håret kan man nog inte se någon skillnad. Vörsting coolt :) Jaa, Märtan är glad..

Just nu, på fyran, går en dokumentär om dockor som ser ut och fungerar som bebisar åt folk. Asså, de som har dem går ut på promenader med dem, byter blöja, shoppar samt tvättar håret. Herregud.. Okej att de ser verkliga ut men de är inte verkliga. Sjukt om jag får säga mitt. Dokumentären var från England.

Nu ska jag nog krypa till kojs och i natt ska jag sova med håret utsläppt. Har gjort det en gång sedan 2 januari (och då somnade jag utan att ha borstat tänderna och rubbet så den gången gills nog inte...) Njöt när frisören drog kammen genom håret.. Hehe.. Å tänk att att få borsta håret på riktigt.. Hihi..

XX:s kamera var inte laddad men ska försöka ordna bilder - så ska ni få se skillnaden. Skillnaden som knappt existerar :P

Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: julia

bilder, bilder! 100 % märta =)

2008-09-30 @ 17:51:36
URL: http://nettansfavvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0