22.08 - datorn..

Hej hallå bloggen! :P

Klockan är drygt tio denna fredagsafton och jag sitter och plöjer genom alla bloggar.. Vad hände med den förutspådda, vilda helgen???

Inflyttningsfesten var jättetrevlig men jag ahde nåt jäkla ANTI i mig som gjorde att jag inte orkade anstränga mig alls.. Blev en trevlig bussresa med minimii runt åtta istället. Hehe.. Jäklarns, träffade ju eric också. Bara sådär. Superkul! :)

Såå, min kära bror föreslog precis att vi skulle kika film så jag borde väl ta och klicka ned internet då han sitter och väntar..

Men innan jag kilar.. Det kändes jättebra när jag träffade tjejerna. Är mer på nu än jag varit på flera dagar.. Vi ska höras nästan vecka när vi alla fått tänka lite. Återkommer med mer info..

Aj, aj, aj nu hör jag mindre trevliga ord.. Haha.. Better get going.. Jaha, nu startade han filmen också...

Ciao...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0