Åhhh

Nu har det varit tyst några dagar. Detta då jag inte känt någon som helst lust att skriva, och jag borde inte skriva nu med tanke på hur otrooligt trött jag är. Studentlivet tär på en. Jag som har vant mig vid att inte ha något alls att göra. Hehe.. Men jag gillar't!

Har snart gått en vecka i skolan. Tror det kommer att bli en bra höst, även om man verkligen kommer att veta vad plugga är när kursen är över. Men jag är taggad. Man får inte tänka så mkt på att det är/blir jobbigt. Då är man ju i underläge direkt. Finally börjar mitt Frankriketänkande visa sig igen... I dag har jag pluggat i stort sett hela dagen. Läste ca 80 sidor i en bok, tog ut alla okända ord, översatte alla (nästan, lite kvar..) samt satt och skrev konstant på en föreläsning i två timmar. Mitt huvud spricker snart. AHHHH! Blir en hård dag i morgon med men sen är det fredag. Ledig fredag. Lr, "ledig"... Ska bli skönt att få andas lite iaf..

Pappan i min au-pairfamilj fyller i dag så jag ringde och grattade honom. Fick prata med mina systrar. Åhh, jag saknar dem så mycket! De frågar om mig och pratar om mig nästan varje dag. Det rum jag sov i när vi var på Irland kallar familjen för "Marthinas rum". Tror ni jag vill skita i allt vad hösten här i Sverige heter och bara packa och åka dit?! Som jag älskar och saknar min andra familj. Åhhh... Vad gör jag här? Kan någon förklara det för mig?!

Fick mina första csn-pengar i dag. Nu kan man leva lite igen.. Nice!

Nej, dags att få lite sömn innan det är dags igen! :)

Sleep tight fellows.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0