bla,bla,bla

Goooood, I'm tired today. Helt sjukt. Klockan är drygt tio men det känns som om den är fem på morgonen. Skulle lagt mig tidigare i går så jag hade kunnat ta igen de alldeles för få timmarna efter utgången i lördags. Jag kan aldrig sova länge dagen efter fest. Förut sov man ju till elva så fort man var ledig... Tror bestämt jag börjar bli gammal och grå!

Hur som haver.. Blir lite plugg nu fram till tolv nånting för då ska jag i väg och mysa med Amanda. Därifrån blir det sedan buss till stan för träning med Sandra och sedan en sleep-over att M&A:s :) Blev ett sjujäkla flängande på mig, hehe..

Måste säga att jag är lite småskraj för träningen ikväll. Vi ska köra boxercise och passet är 75(!) minuter långt. Min kondition är fortfarande på minus. Håll i hästarna, jag har dessutom träningsvärk från yogan i går. Inte sån träningsvärk som gör ont men visst fasen känns det lite här och var. Då kommer vi till min stora fundering, hur i hela friden ska jag då må i morgon??? Har knappt rört mig det senaste halvåret och så går jag direkt på världens längsta box-pass. Om ni ser någon i morgon som ser ut att ha skitit på sig är risken stor att det bara är lilla Märta som har träningsvärk :P

Å just jäklar, läste tidningen imorse och när jag kom till såna annonser om födsel, dödsfall, förlovning etc ser jag att en kompis namn står där. Thank God så var det inte under dödsfall utan under förlovning. Hon och sin pöjsch har förlovat sig.. I dag! :) GRATTIS till er (det är väl det man säger?)

Nu är Harry boy otålig.. He is needig (= Han är nödig, på svenska) :P

Ciao fellows!

Kommentarer
Postat av: Sonia

Hej! Vilka är det som har förlovat sig? Nån jag känner? Vi ses snart va? Puss

2008-09-09 @ 21:22:29
Postat av: Marthina

Sonia: Anna Lindblom har förlovat sig med en kille från våla. Jaa, klart som sjutton vi ska ses snart. Alldeles för länge sen! :( Puss kram!

2008-09-10 @ 09:59:18
URL: http://marthinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0