Cosy loerdag

Vilken mysig start på dagen. Upp klockan åtta, utvilad, kokade den vanliga gröten, satte på tv:n och mös ordentligt med gröt och morgonrock framför Nyhetsmorgon. Hur ofta har man sådana lördagsmorgonar??? I mitt fall, ytterst sällan!

Filmen vi kikade på i går var "Fightclub" och jaa, den blev ju mest bara äckligt psykisk på slutet. Och kombinationen Märta + läskig film + mörkt ute = BAAAD! Klarar inte av sånt alltså. Gick och lade mig när klockan var spöktimme och det började bli upprinnelsen av filmen. Så jag har väl egentligen inte sett filmen på riktigt eftersom jag aldrig såg slutet?! Inget jag kommer att få allvarliga men utav :P

När jag vaknade kände jag mig grymt opepp för kvällen och har väl samma känsla nu med.. Tröck. Hoppas jag får peppet senare!

På tal om filmen.. Bror kom precis och berättade slutet på filmen, skulle ha sett klart. Verkade ju vara ett bra slut. Hmm, hehe..

Nu styr jag kosan mot duschen och sen åker jag mot Uptown!

ciao, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0