Det där rummet

Klockan är halv elva. Om 1½ h kommer jag stå i ett studentrum och kika på mitt kanske kommande boende de närmsta månaderna. Väljer att kalla det mitt tillfälliga boende, om det nu blir så. Usch, vill inte tänka.. Ska inte tänka.. Bara åka dit, kika och fråga lite och sen gå ut därifrån och inte tänka något mer förrän jag blir tilfrågad av mina genbärare..

I kväll ska vi ha liten reunion från nian. Ska bli så grymt jäkla skoj. Lr mys borde jag väl skriva, är ju mitt standard ord :) Ska ha knyt, femkamp och allmänt mys! Hehe.. Gött.

För övrigt vill jag påpeka att jag hann fixa typ allt innan mor kom hem igår. Det kan vi kalla effektivitet.. Hehe..

Nej, nu är det Märtan som sätter fart.

Kram på er.

(Uppdaterar så fort jag kommer hem.. Om jag inte fått ångestattack vill säga.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0