ett mindre kaos...

... är precis vad mitt liv består just i denna stund. Om, hmm låt säga 1½ h kommer släkt och ska gratta XX. Om en halvtimme kommer XX hem och då ska jag ha plockat undan disk, ha diskat, dukat fram samt se någorlunda ut. Situationen just i denna sekund är en Märta i mjukisar, träningstischa, nytvättat, heeelt ofixat hår och osminkad, fullt med disk på diskbänken och ganska mycket disk i diskhon. KAOS!

Men jag har faktiskt pluggat i dag. Hann inte så mkt jag hade tänkt ha hunnit men jag har kommit en bit på väg. Har börjat få lite struktur i iaf en delkurs. Känns bra. Åhh, det är så kul att plugga när man kommer in i det...

Ja, kaos var det. Borde kanske ta och fixa alltihop då! :)

See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0