Happiness!

Jag har bokat flygbiljetter till Dublin. Mellan den 21:a och 25:e oktober kommer jag att befinna mig i Dublin. Hos min andra familj. Åhh, är så glad. Kommer leka dagarna i ända med mina små barn. Ska bli grymt kul. De har säkert vuxit sen jag åkte, speciellt lilla Hélie. Vi kommer gå till parken, åka tunnel-rutschbanan, leka krokodil, leka restaurang och ååååå, ska få leka med mina små systrar och få gosa med Hélie. Jag döööör :)

Kommer dit runt midnatt den 21:a så jag kommer inte träffa tjejerna förrän morgonen därpå och då är det minsann ingen vanlig dag... Nej, för då är det Pias födelsedag!

Nu börjar nedräkningen :)


När vi skulle flyga till Nantes

Hélie i min famn på flyget (första bilden på honom va?)

"Hästen" i parken. En av favoriterna!

Sötbarn!

Sötbarn!

Mitt rum.

Men allt är inte frid och fröjd. Fortfarande skitsur på Ryanair. På första sidan stog det 305 spänn och allt slutade i 600-någonting. Skitbolag! Men men... Vad göra?! Kan ju inte direkt simma dit.

Kram, kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

men marthiiiinaaa... då kan du ju inte komma när jag fyller 20 :( ska ju ha det den 25:e. vad ledsen jag blir! isabelle får får helt enkelt representera tärnsjö för sig själv.

2008-09-25 @ 13:42:57
Postat av: Ulla-Mia

Hej Märtan!! Jag har skickat ett sms till dig. Om du har bytt nummer så kan du väl höra av dig.

2008-09-25 @ 19:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0