I'm turning fourteen again

Klockan är typ halv fyra och jag har fortfarande inte öppnat böckerna. Gjorde ett ärligt försök alldeles nyss men nej. Vet inte i vilken ände jag ska börja i. - Jaa, men det är väl bara att börja med nångonting tänker väl ni nu. Gör jag det känns det som om jag borde göra en annan del osv. Ahhhh, det blir bara bajs och skit av alltihopa. Funderar på att göra lite grammatik i dag. Den är ju krångligast, det andra kan man ju läsa sig till sen..

Mums, käkade nyss macka och drack lite äpple/kanel-te. Upptäckte den sorten i Paris och vi lyckades även hitta den i en affär här i swedencountry.. Dock i Falun lr vart det var någonstans! Men jag är snart tillbaka i Paris och då ska jag shoppa te i mängder :)

Om jag skulle göra lite grammatik då kanske...

Juste, i kväll blir det hotellet med Sonia. Dyker även upp ett gäng härliga tjejer från tifen. Riktigt härliga alltså :) Och tillsammans ska vi alla njuta utav vad E.M.D har att erbjuda oss.. Hehe.. Inte för att jag är ett fan av dem, men även om jag kommer att köra en nykter afton kommer jag säkert stå och skrika som om jag vore fjorton igen. I can feel it already :P

Håll tummarna för att jag lyckas med mitt plugg-försök nu, okej?!

Kramen


Uppd. tio min. senare...

Detta skapar bara ångest. Pluggandet alltså. Jag orkar inte ha mer ångest nu, har varit alldeles för mycket sånt den senaste tiden.

Nu ska jag istället njuta av denna lördag, för att sedan ta tag i pluggandet i mårn. Tror bestämt att jag ska fråga bror om vi ska kika film. Har ju inte kikat på en enda av de fem jag lånade av en kompis för typ 1½ månad sen. Hehe..

Njut av er lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0