J'ai lu tout le matin

Nu har jag läst den där franska boken konstant i två timmar. Har fortfarande ca. 40 sidor kvar, vilka ska vara lästa klockan två. Får läsa utav sjutton i bussen in till stan. Ska fasen lyckas! :)

Efter skolan ska jag köra en meet-up med en kompis som jag inte har träffat på länge. Sågs precis innan jag åkte till Frankrike och råkade stöta ihop i stan för någon vecka sen. Vad som händer efter det är ännu osäkert. Borde åka hem och plugga lite och försöka rensa på mitt rum, men skulle ju vara kul att ta det lugnt och ta ett glas på någon nation. Är ju ändå fredag. Det värsta av allt är att jag vill plugga. Hrm, något som är ett måste denna helg är plugg. Ligger efter alldeles för mycket känns det som - vill läsa ikapp lite!

Den som lever får se vad som händer ikväll.

Hoppas ni får en trevlig fredag!

Kram, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0