John och jag hängde i natt!

God morgon, god morgon. Blev lite längre sovmorgon än planerat. Kom på att jag har sovit i 8 h och jag känner mig relativt utvilad. Feels good! Om jag alltid satsade på 8 h skulle jag nog bli mer pigg... Hmm..

I dag är det plugg som gäller fram till lunch. Därefter ska jag hämta min kusin i skolan för att sedan bege oss mot stan. Vi ska se "Den magiska leksaksaffären"  på bio. Inte att glömma.. Vi ska gå på stan också, hon vill ju shoppa. Hehe.. Sa jag att hon är åtta (lr sju?) år?! :) När jag var i Frankrike lovade jag henne att vi skulle göra något, bara vi, när jag kom hem.

Själv så ska jag göra en annan sak i stan också... Något jag inte tänker tala om. Usch och fy. I dag blir allt svart på vitt. Jaa, ni har nog räknat ut vad det handlar om...?

Nu har nog gröten kallnat lite. Frukostdags, yummie :)

See you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0