Late

Lyckad start på dagen, Märta. Suck. Vaknade 08.48 och min buss gick 07.23, om jag inte minns fel. En lite lätt försovning med andra ord. Är inte så förvånad över att det hände heller, var verkligen helt slut i går och min kropp har skrikit efter mer sömn sen i söndags. Dags att börja lyssna på kroppen i tid kanske? Känns trist som tusan att missa första uttals-föreläsningen lr att överhuvudtaget missa en föreläsning. Vill inte det. Dock, sedan Frankrike har jag försökt lära mig att släppa saker och ting när jag ändå inte kan göra något åt dem längre. I vanliga fall hade jag ältat detta hela dagen men nu gör jag inte det. Mucho skönt och framsteg i livet som Märta. I'm proud of myself...

Har ingen som helst lust att gå på gasque ikväll. Förkylningen försöker trycka ut hjärnan genom ögonen, näsan och öronen, sådär lagom trevligt. Don't you think? Kroppen och jag vill bara ta det lugnt. Krångel med kläder. Men det här löser vi :) Om jag inte pallar ikväll så är det väl bara att åka till Jossan och sova. Hörde ni, jag ska sova på en soffa inatt igen. Shit, Märta the soffligger. (Ibland är min engelska helt underbra!) :P

Nej, nu ska jag ta och klä på mig, planera vad som packas samt rensa lite i mitt rum. Snart dags för sanering. Tror genbärarna har gett upp att säga åt mig, har väntat på tillsägelse i flera dagar men inget kommer. Ouups! Ska försöka läsa min bok på väg till stan sen också.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0