Me likey

I dag är jag riktigt pepp på bloggning. Oh yeah! :) Klockan är drygt åtta och jag skriver... Det saknar bara en kamera, finns så mkt onödiga saker jag vill fota och lägga upp här... Så fort jag känner att jag kan köpa en så lovar jag er, det blir raaaka vägen till affären! No doubts about it!

Vet ni då... Jag tycker fanken det är kul att plugga grammatik :) Hur bra är inte det?! Yeeeey!

Har föreläsning mellan 12-14 i dag och sen ska jag hem och plugga hela eftermiddagen. Om disciplinen är på topp vill säga, men det hoppas jag :) Ska plugga grammatik... Hihi..

Nu har min gröt kallnat lite så nu är det på tin att magen fylls! Åhh, jag är så pepp på allt som finns.. Tror fanken jag fick en kick i måndags när vi körde boxercise. På riktigt alltså. Och på tal om den... Kan säga er, man använder hela kroppen när man tränar det. Hur jag vet det är för att det känns fasen överallt. Men så härligt sen då :) Beachen -09, watch out.. Haha...

Mot gröten!

Kommentarer
Postat av: julia

haha vad skönt att du är taggad idag marthina. vet du, jag känner ett slagt band mellan oss när du skriver om att du läser franska och grejer. frankrike + julia = SANT!

2008-09-10 @ 09:23:33
URL: http://nettansfavvis.blogg.se/
Postat av: Marthina

julia: Hehe, ngn tänker på en frasseman ;) Ska se till att fixa detta så kan vi ha lära-dej-franska-kvällar tills vi ska dit :)

2008-09-10 @ 09:58:06
URL: http://marthinaas.blogg.se/
Postat av: julia

im thinking about him all day long! tragiskt men sant haha.

2008-09-10 @ 10:50:05
URL: http://www.nettansfavvis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0