Nedrans kartongjäkel

Weii, weii.. Nu har jag precis fått i mig dagens middag och fick nån form av kick. Har varit like a dead oldie all day long. Helgens bravader har tagit hårt på min stackars kropp. Inte lätt att vara 20 år i dagens samhälle!

Bra att jag fick en kick, ska ju nämligen sätta mig ned och kika på regelbundna verb nu i kväll. Då behövs det energi. Det tragiska i hela situationen var att när jag skulle köpa kompendiet, som behövs till uppgifterna, i expeditionen i dag, var de slut. What a hallelujah moment... Tills dess att vi gick dit när de egentligen hade stängt för dagen för att kolla om det gick att köpa de andra kompendierna som behövs till andra delkurser. Jaa, tror ni inte bruttan på 55+ har hittat en kartong med grammatikkompendier. Happ, bara att köpa det med. Kaos! Annars har jag storhandlat på studentbokhandeln i dag. Skulle ju ha varit skojsigare att ha gjort det på gina lr nåt. Jaja, shit happens :) lr nå sånt.. Hehe..

Var ju inte detta jag skulle skriva om... Skulle ju berätta om gårdagen. För det första hade jag i runda slängar världens ruuuuwligaste bussresa in till stan. Herregud. Allt tack vare min kära vän Mikaela. Jaa, jösses :D

Väl i stan var det dags för första träningspasset på lång, lång tid. Boxercise stod på schemat. Blev jag, Sandra och Frida som joinade dit. Tror jag log 99% av de där 75 minuterna. Har aldrig lett så mycket under träning tidigare tror jag. Grymt kul. Sedan känns det ju i dag också. Skulle nog vilja sova mig igenom morgondagen - alltid värst två dagar efter?! :S Hehe..

Mot grammatiken.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0