Nerkissad!

I dag var jag med om något stort. Harry kissade på mig. Haha.. Det är sant... Och jag blev glad.. Sjukt, jag vet! Men här kommer förklaringen. I går när jag blev hämtad av XX och svägerska berättade de att Harry hade kissat på min svägerska. Fattade nada, why liksom?! Då berättade XX att hundar gör så i vissa situationer för att visa att "den nedkissade" är deras. Tack så jäkla mycket tänkte jag. Hon blir nedkissad före mig.. Avundsjukan steg i skyn. Men i dag fick jag bevis på jag är Harrys. Nu förstår jag hur man känner när någon friar till en. Hehe, nästan iaf :P

Så nu går jag runt och sjunger frasen What a feeling, please believe me! :D





Over and out!




Kommentarer
Postat av: julia

sötisar=)

2008-09-20 @ 00:30:43
URL: http://nettansfavvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0