Pang, boom, a dead woman is speaking

Så känner jag mig. Sprängfylld med baskilusker. Blää.. Men inte fasen ska de får ta över min kropp eller.. NO way! Det kom snabbt som ögat men det ska lika snabbt bort från denna body! Och jag tar ju hand om mig själv på bästa sätt.. Sitta och kolla på fotbollsmatch i klänning, leggings och skinnjacka i 6 grader samt att jag ska ut och festa järnet i mårn! Bra jobbat tjejen! :)

Ledig dag i dag. Jobbade i fiket på nationen dock, vilket var riktigt skoj. Har alltid drömt att få känna på hur det är att stå i kassa. Vips, nu vet jag det :) Slutsats: Me likey!

I övrigt har jag sprungit stan upp och ner i jakt på någon klädtrasa att ha på mig på gasquen i mårn men ajsan bajsan, hittade inget... Jo, en svart kofta men den är ju ingen sån trasa. Men jag är glad att jag finally hittade en svart kofta. Som jag letat! Därefter kikade Basta och jag på Upplandscups-final. Mycket trevligt att umgås med Basta samt att få kika på bruden när hon spelar. Att de vann var ännu roligare! :) Vilken tur att jag kom va, Mickan?! (Var tvungen att få in det nånstans :P)

Nu har kroppstemperaturen äntligen återfått sin normala temperatur efter att jag halvt frös ihjäl under matchen..

Usch, måste i säng. Ögonaböj. Ska in till stan tidigt i mårn och sen är det bara att ladda upp för gasquen. Kommer att bli en låååång dag i mårn, men kul ska det bli :)

Hörs nångång under helgen, imårn har jag nog inte tid med datorn...

Kram, kram.

(Grattis Danmark)

Kommentarer
Postat av: mike

hahaha LÄGG AV!

2008-09-12 @ 13:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0