Reunion

Nianreunion stod ju på schemat i går och det var en mycket gemytlig sammankomst. Haha, vilka ordval :) Nej men det var jätte kul att träffa allihopa. Middag, kaffe på maten, fyrkamp (jag glömde en av grenarna hemma så vi gjorde om konceptet lite...), "Är jag en banan?"- leken och allmänt mingel. Så såg kvällen ut.


mingel, mingel :)

Me and Emil

Hanna och Adam

Den kudden kommer alltid att påminna
om denna reunion, lr vad tror du Jossan? :)

Abbe hade skoj...

They like each other

Som sagt, kaffe på maten vare! Hehe

Söta flickor

Äta-snöre-utan-händer-tävling

Hugh Hefner, Stewie och lill-snorre

Göran Persson, vad var alex nu igen?, Kersti Westerlund

Kameran gick lös....

Nu ska jag ta och göra någonting. Vad har jag absolut ingen aning om. Kanske soffan och någon härlig repris :)

Ciao...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0