Röva brinner!

Ledig dag och blev längre sovmorgon än planerat. Disciplinen tryter må jag säga. Usch. XX och jag ska städa huset i dag och jag ska plugga också. Inget annat inplanerat men känns som om veckan är ganska planerad så det räcker och blir över. Nu kommer vi till det värsta. Den är nog inte så planerad som den känns. Det jag vet hittills är:

- Höra efter med 1Q om studentrummet.
- Ta världens största beslut (om man heter Märta)
- Mejla om lägenheten
- Träna
- Plugga
- Gratta XX
- Reunion med underbara människor

Var ju inte så mkt. Alltså, detta är utspritt över hela veckan. Men fan, det där beslutet. Jag döööör. Är verkligen kaos i huvet på mig. Tror ni man kan lägga sig under kniven och be dem skära bort ångestdelen av hjärnan? Är väl bara att klippa och klistra lite i hjärnan? Även om personligheten kommer att bli all fucked up så slipper jag ju ångesten!

Better get going, råkade stå i duschen alldeles för länge och HALLÅ, är klockan redan tolv? Helskotta. Nu är det märta som tänder eld på röva hennes. Har en heeel del att plugga och huset vårt är inte det minsta. Bajs så drygt allt helt plötsligt kändes. Jaja, vrid upp musiken och börja! :)

Mot skurhinken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0