Salut la grammaire!

Change of plans.

Skit.

Blir inge mys med Amanda. Kände att jag var tvungen att strukturera upp pluggandet. Har inte fått någon rytm än. Mycket jobbigt.  

Först detta. Tröckigt. Sedan kom bomben...

I franskan läser man många olika delar. Uttal, text, kultur och samhälle etc.. Alla med olika lärare. Hittills har vi bara haft tre delar, varav den ena är slut nu då det bara var introduktion. I vilket fall, fick mejl av läraren i grammatikövning att vi ska ha gjort femtusen övningar till lektionen på onsdag. Jaa, i runda slängar var det femtusen stycken. Regelbundna och oregelbundna verb. Det bara spritter i mig. NOT! Hehe..

Nej, det var för grammatiken jag valde franska så nu ska jag vara tyst och bara göra detta. Känna hur kunskapen kommer in i mig!

Be positive. Yes, I am!

Kram, kram

Kommentarer
Postat av: julia

marthinaaaaaa, jag har en sak jag måste prata med dig om. logga in på msn din mupp!

2008-09-08 @ 21:09:34
URL: http://nettansfavvis.blogg.se/
Postat av: ajnsan

marthinis! mys med quick-date idag! :) lite längre date snart, typ gärna i veckan eller så! wee weee! hoppas de fixar sig med lägenheterna också! puss älsko!

2008-09-09 @ 17:10:17
Postat av: Anonym

marthinis! mys med quick-date idag! :) lite längre date snart, typ gärna i veckan eller så! wee weee! hoppas de fixar sig med lägenheterna också! puss älsko!

2008-09-09 @ 17:10:56
Postat av: Marthina

julia: Frenchlover ;)



ajnsan: Jaa, mkt längre ska den vara. Dagens var ju snabb om något. Plus att jag typ var tyst som en mus. Ska jobba i mjölkbaren på torsdag, kika förbi :) Puss älsk

2008-09-09 @ 19:56:50
URL: http://marthinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0