Funny, funny

Herre min je vad jag läst franska i dag. Plöjde genom typ halva boken. Läste så gott som konstant mellan halv nio och halv två. Läste ut den med :) Dock hade inte alla gjort det, vi var knappt hälften på lektionen.. Hehe.. Å just det, i dag gjorde jag min första cykeltur som student i stan. Snacka om att jag snart kan kryssa i allt som man associerar med studenter!

Efter skolan var det boxercise som gällde. Var skitkul, som vanligt :) Denna gång var det en kvart kortare än sist men man var rätt trött ändå.. Hehe.. Åhh, det är så kul!

I mårn är jag ledig från föreläsningar men blir rätt mkt plugg hemma. Har en hel del att skriva rent.

Nu börjar klockan bli mycket...

Sov gott allehopa!

Kramen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0