Make a choice

Lördagkväll. Mjukiskläder. Oduschad. Trött. Taggad för en myskväll i soffan med genbärarna. Känns bra. Okej, att vara nyduschad hade kanske gjort mig aningens mer nöjd men.. Blev inbjuden på partaj och galej ikväll men valde en kväll hemma och som jag är glad för det! Mys, mys!

Nu ni.. Här kommer some news. Fuckin' unbelievable! Ni vet att jag har ett rum i en trea på g. Nu är läget helt kaos. I går på gasquen vann jag ett studentrum. I korridor. Antingen vid Svandammen (läs: Bj) eller i Luthagen. Fyra rum lottades ut och de fick fram mitt namn två ggr. Sonja såg det som ett sign att jag skulle ta rummet. Å i dag kikade jag på lägenheten. Hoppades lite att den skulle vara ugly så valet blev lättare. Neeeej då, lägenheten var skitmysig! "Mitt" rum var myyysipyyysigt! Så inom en mkt snar framtid ska vi ha familjekonferens i denna familj. Haha.. Jag kan inte, på riktigt, bestämma mig vad jag vill. Tänk, jag har två boenden i Uppsala för stunden, hur många studenter har det så lyx??? Och jag velar, kanske inte ens vill flytta. Snart måste jag in på Ulleråker och undersöka min separationsångest. Jag säger som jag har börjat säga... KAOS! Verkligen.

På tal om gasquen så var den mucho trevlig. Lyckades att inte bli kanonfull (vilket man hört att man skulle bli) utan mest bara sådär fint salongsberusad. Förstår inte hur med tanke på hur många shots det blev. I'm a hard woman! :) Sonja och jag diskuterade en del saker som vi insåg att vi kände lika inför. Känns jättekul att vi läser ihop. Vidare var våra bordsherrar gentlemän. Drog ut stolen och bjöd på extra dricka (ta det rätt.. Hehe.. Var en fin gest bara!) Det som var lite småtröckigt var att det inte kom så många på släppet. Men å andra sidan, Sonja och jag hade sjukt kul ihop, vi två. Draaaacula! :)

Mådde ju skit och bajs innan jag åkte till stan i går men efter ett par klunkar alkohol kände jag mig frisk som en nötkärna. Kände mig piggare i förmiddags än vad jag gjorde i går.. Men.. Halsen börjar visa att den finns.. Men hey, på måndag är det boxercise och då är jag där, no matter what!

Annars har jag haft en mysig dag med Frida. Längtar så sjukt mkt till våran SATC-kväll. Mumma!

Nu ska jag sätta mig till rätta i soffan..

Hoppas ni har en trevlig lördag!

Kram, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0