Jag, Kalle ankas farmor?!

Måste rensa luften lite känner jag. Jävla Ryanair. Skitbolag. Skit ner er! Såå :)

Nej men på riktigt. Ryanair ska vara lågprisbolag. Jaa, och jag är Kalle Ankas farmor. Så mkt lågprisbolag är dem. Lr okej, det kanske är ett lågprisbolag men det är ju lurifaxer. Och såna gillar vi inte! Kom till saken, please :P

På första bokningssidan står det att t/r till Dublin kostar ca 300 kr. Ett klick bort är det ett tillägg på 100 lr 200 för försäkringar och ytterligare ett klick bort är det 128 kr tillägg för svensk försäkring.

Är det jag som är ovan vid bokning av flygbiljetter och är allmänt dum lr är det Ryanair som kan ta sig någonstans?

Just det.. Fanns en kryssa-i-ruta om man ville gå på planet först av alla. Detta mot en ytterligare betalning på 94 kr. Snälla, säg inte att folk gör sånt? Illa om fallet nu är så... Lr är det någon som har ett bra argument för detta?

Nu mår jag genast mycket bättre :)

Kram, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0