Rummet ja...

Rummet.. Hon som bodde där nu hade typ kastat in massa möbler lite hipp som happ så rummet var inte spec. mysigt. - Man behöver ju inte ha några blommor i fönstret sa hon då det fanns ett stort träd utanför. Ehm, okej?! Men får man fixa lite så är det väl okej. Köket var i.n.t.e mysigt. Kan väl bli okej om alla torkar upp efter sig osv.

Slutsats.. När jag gick därifrån var jag säker på att jag skulle mejla tjejerna som har lägenheten och be om att få hyra den/ det. Dock tvingade jag mig själv att tänka efter i bilen på väg hem. Rummet vinner då jag får flytta in 1 okt (lgh 27 okt) samt att där kan jag vara själv. Lite svårare med det i lgh. Rummet får man ju fixa och dona i så att det blir mys. Ska iaf måla - det är bestämt. Är ju redan något vitaktigt i själva rummet men tänkte fixa till det med vit färg och förhoppningsvis någon form av fondvägg (sugen på någon grön färg). Vet att jag bara ska bo där ett litet tag, men jag ska då fan i mig trivas om jag nu tvingar mig själv iväg från boet.

Tog med mamsens kamera så nu ska jag lägga lite bilder. Surprise, surprise :)


Rummet (checka in möblerna!)

Rummet igen

the toilet

Hallen

Köket ser okej ut här men bilden förskönar...

Ska jag skriva vardagsrum??? Näe..

Matplats... Do you feel me know?

Korridoren

Jaa, har ni något att kommentera ang. detta så gör det, verkligen! Vill veta vad ni anser om detta projektet...

Kram, kram!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja du Marthina.. det ser iaf rymligt ut. Jag slår däremot vad om att du kommer göra det mycket mer trivsamt och mysigt! Mår nästan lite illa av hur opersonligt och TRÅKIGT den tjejen har inrett den. Usch. Men vad kul att du ska flytta! :D Nu vet jag vart jag ska komma och hälsa på! Förvänta dig en tequila-flaska i inflyttningspresent! Möjligtvis lite salt och en citron också..

2008-09-22 @ 10:36:32
Postat av: Marthina

Camilla: Är inte så rymligt. Själva rummet är litet. Är inte så svårt att göra det mysigare.. Hehe.. Yeey, när kommer du då? ;)

2008-09-22 @ 11:51:46
URL: http://marthinaas.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha okej. Du som har sett det live vet nog bättre. Spillerill, det kommer säkert bli jättebra :) Ja, när vet du med säkerhet att du kommer flytta in? Om det är den 1:a så kommer jag den 3:e och stannar till den 5:e. Annars får det bli helgen efter det, eller helgen efter det. Beror sig på när jag är välkommen..? :) Vore kul om vi båda hade en varsinn lös-mustasch till vårt tequila-race ;) aaaarrrriiiibaaa!

2008-09-22 @ 12:32:03
Postat av: Marthina

Camilla: Är inflyttning 1 oktober. Jag ska bara bestämma mig, har väl det egentligen men nu ska det bara bli mer svart på vitt. Den jobbiga biten. Men du, ja kanske ska till sthlm 3:e. Du sver hos mig väl?! Vi kanske redan sagt det. Åhh, vare inte du som trodde NY-mustasch-killarna på Oz var från Mexiko??? Kram tjejen

2008-09-22 @ 14:12:20
URL: http://marthinaas.blogg.se/
Postat av: Camilla

Lovely! Klart det är bestämt. Du är en stor flicka, dags att flytta! Åh vad e det jag hör? Fin besök :)Över dagen, eller behöver du övernattningsplats? Vi ska väl till Födelsedags-Isabelle den 4:e? :D Klart jag gör! Känns redan som jag bjudit in mig själv i ditt hus/lägenhet/rum... vad det nu än blir :)

Haha men vem trodde inte de kom från Mexiko? Det va en fantastiskt mustasch! Önskar att jag hade pillat på den, så man vet hur en äkta tangorabatt känns! Wow!

2008-09-22 @ 14:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0